הדרכת הורים – כמה זה עולה?

מחירי הדרכת הורים תלויים בסוג ההדרכה, גודל הקבוצה, משך הסדנה או ההדרכה ופרמטרים נוספים. אז כמה זה עולה? בדקנו בשבילכם

הדרכות ההורים הנפוצות מתחלקות לכמה סוגים, בהתאם לשיטות שונות ולמכונים שונים שמעבירים את ההדרכה.

הדרכות ההורים בדרך כלל מתקיימות בכמה מקומות או פורמטים:

  • מרכזי הדרכה הנסמכים על שיטות הדרכה מקובלות.
  • קופות החולים.
  • הדרכת הורים פרטנית, על ידי מטפלים פרטיים שהוכשרו על ידי אחד מן המכונים או עברו הכשרה אחרת מתאימה, בפגישת הורים בקליניקה או באמצעות ZOOM/שיחות וידאו.

בכל בחירה שתעשו, אנחנו ממליצים לבדוק מראש מה ההכשרה, ההסמכה והנסיון המעשי של איש המקצוע שידריך אתכם.

הדרכת הורים פרטנית – החל מ-₪300

המחיר הממוצע לפגישת ייעוץ ראשונית נע סביב ₪300, כאשר לאחר הפגישה הראשונית תוכלו לבחור אם להמשיך בהדרכה בקליניקה, באופן מקוון, או במקום מפגש אחר.

החלק החשוב ביותר הוא בחירת איש המקצוע. למרות הרצון הטוב, לא לכל מי שמציע הרכה הורית יש את הנסיון והידע המקצועי כדי לסייע באתגרי ההורות. המומחים שתפגשו כאן באתר עברו את דרישות הקבלה המחמירות שלנו ועוברים בקרת איכות שוטפת.

בוחרים חכם. רק מומחים להדרכת הורים עם תו איכות

בדיקות רקע מעמיקות

כל המומחים באתר
בעלי השכלה והסמכה
על פי התנאים שהגדרנו

נסיון מוצלח מוכח

לכל המומחים נסיון
מעשי רלוונטי והמלצות
שאימתנו אישית

ראיון אישי

עם כל המומחים
קיימנו ראיון מקיף
והתרשמנו לטובה

בקרה שוטפת של חוות דעת

ענת שלנו לא מפסיקה
לתשאל לקוחות ולוודא.
(גם איתכם היא תדבר)

הדרכת הורים במרכז אתרוג בחדרה

הדרכת הורים ממוקדת פתרונות
במרכז אתרוג בחדרה אנו מאמינים בטיפוח השורשים של משפחה בריאה באמצעות גישה מעשית שנועדה להעצים את ההורים, ומציעה דרך מובנית המותאמת הן לגיל הרך והן לבני נוער

הדרכת הורים במרכז גרתי ברעננה

כלים יישומיים להתנהלות עם הילדים בבית
כהורים אנו זקוקים פעמים רבות להכוונה בצמתים שונים של ההורות ושל התפתחותם של הילדים. הדרכת הורים במרכז גרתי מלווה לעיתים את הטיפול הרגשי בילד, או באה בפני עצמה

סדנאות הורים בקופות החולים – החל מ-₪50 למפגש

האפשרות הזולה ביותר היא להגיע לסדנה דרך קופות החולים. כאן המחיר משתנה על פי סוג הביטוח אליו אנחנו משתייכים בקופת החולים, אך לרוב עומד על כ-₪50-70 למפגש.

החיסרון בסדנאות של קופות החולים הוא שהמבחר נמוך יותר, ואם אתם גרים רחוק מהסניפים הגדולים, ייתכן שאפשרות זו תהיה נוחה פחות עבורכם.

רצוי לברר ולהתייעץ במוקד הטלפוני של קופת החולים, או אפילו בסניף עצמו, אילו סדנאות זמינות. לעיתים הן מפוזרות בין כמה מחלקות או רכזים.

כמו כן, לעיתים קיימת הפרדה בין הדרכות הורים המיועדות לכלל האוכלוסיות הרלוונטיות (רוב הסדנאות מיועדות לילדות המוקדמת) לבין סדנאות המיועדות לנושאים ספציפיים כמו למשל דרכי התמודדות להורים עם ילדים המאובחנים כ-ADHD.

מרכזי הדרכת הורים – החל מ-₪2000

במרכזי ההדרכה תוכלו למצוא בדרך כלל מגוון גדול יחסית של טיפולים וסדנאות קבוצתיות.

המחיר לסדנת הורים קבוצתית סטנדרטית הוא בדרך כלל פועל יוצא של מספר השעות והמפגשים. כך למשל, סדנאות הדרכת הורים של פחות מ-20 מפגשים בדרך כלל לא יעברו את ה-₪2,000. לעומת זאת, קורסים ארוכים מאוד בהיקף של מאות שעות יכולים להגיע גם למחיר של למעלה מ-₪5,000.

מדריכי הורים פרטיים – החל מ-₪400

הדרכת הורים פרטנית אצל מטפלים רגשיים לילדים או מדריכות הורים. ההדרכה נמשכת בדרך כלל כ-45-50 דקות והעלות יכולה להגיע ל-₪400 ויותר.

אפשרויות סבסוד על ידי מחלקת הרווחה במועצה המקומית

משפחות מעוטות יכולת או כאלו שנמצאו זכאיות מסיבות אחרות יכולות לעיתים לקבל טיפולים קבוצתיים או אפילו פרטניים במחיר מסובסד דרך מרכזי טיפול במועצה המקומית או העירייה. אחוז ההנחה יכול להשתנות, ובמקרים מסוימים עלות כל פגישה תהיה נמוכה במיוחד, אפילו במחיר היכרות בלבד.

לקביעת פגישת ייעוץ עם פסיכולוגים ומדריכי הורים מומחים, לחצו כאן >>

אולי יעניין אותך גם:

עודכן בתאריך: 28 בפברואר 2024

דילוג לתוכן